Cílem našeho semináře je přiblížit problematiku žáků/studentů s poruchou ADHD a s poruchou autistického spektra s důrazem na možnosti zvládání a především předcházení a eliminace neadekvátního chování. Na konkrétních příkladech získají pedagogové nové poznatky o možnostech dlouhodobého výchovného vedení jedinců s ADHD a PAS. Budou se umět orientovat v jejich projevech, seznámí se s možnostmi práce v podmínkách škol běžného typu. Prostřednictví tohoto semináře pedagogové snáze rozliší žáka s ADHD syndromem od žáka výchovně zanedbaného. Na základě poznání syptomatiky těchto jedinců a jejich osobnostních zvláštností budou účastníci semináře seznámeni s postupy řešení kázeňských problémů. V neposlední řadě obdrží praktický návod, jak pracovat s kolektivem třídy, do níž je žák/student ADHD integrován. Nemalá pozornost je věnována i problémům komunikačním.
Co vám seminář přinese?
Komu seminář doporučujeme?
Seminář je vhodný pro všechny pedagogické pracovníky veškerých základních a středních škol. Kromě učitelů přináší nové poznatky asistentům pedagoga, výchovným poradcům, metodikům prevence, speciálním pedagogům a psychologům, ředitelům škol a školských zařízení.
Program
Seminář je akreditovaný MŠMT č. jednací v akreditace v systému DVPP: 1140/2021-5-5