Cílem našeho semináře je přiblížit problematiku žáků s Aspergerovým syndromem s důrazem na možnosti jejich vzdělávání. Seminář seznámí pedagogy s možnostmi diagnostiky poruch Aspergerova syndromu a s využitím nonverbální komunikace v jejich každodenní práci. Znalost komunikačních technik usnadní výchovné a vzdělávací působení na žáky s výukovými obtížemi, kteří jsou integrovaní ve školách běžného typu. Účastníci budou seznámeni i s alternativními komunikačními systémy a jejich využitím v praxi. Na konkrétních případech z praxe a kazuistikách těchto jedinců se učitelé obeznámí s vhodnými přístupy k žákům/ studentům a získají informace o adekvátních metodických postupech při zvládání jejich nevhodného chování. Současně obdrží doporučení, jak pracovat se třídou, do níž jsou tito žáci/studenti integrováni.
Co vám seminář přinese?
Komu seminář doporučujeme?
Seminář je vhodný pro všechny pedagogické pracovníky veškerých základních a středních škol. Kromě učitelů přináší nové poznatky vychovatelům, asistentům pedagoga, výchovným poradcům, metodikům prevence, speciálním pedagogům a psychologům, ředitelům škol a školských zařízení.
Program
Seminář je akreditovaný MŠMT č. jednací v akreditace v systému DVPP: 1140/2021-5-5