Seminář „Jak pracovat s žáky/studenty s vývojovými poruchami učení“ podává teoretická východiska k uvedené problematice, zahrnuje metodické pokyny k práci s žáky/studenty se specifickou poruchou učení a s dílčím oslabením výkonu na škole běžného typu. Seminář seznámí pedagogy s možnostmi pedagogické diagnostiky, se speciálními didaktickými pomůckami, s přípravou plánu podpůrných opatření a s přípravou individuálního plánu. Jeho nedílnou součástí jsou konkrétní příklady z pedagogické praxe doplněné kazuistikami a produkty žáků/studentů. Účastníci budou seznámeni se zásadami práce a metodickými doporučeními pro edukaci těchto jedinců.
Co vám seminář přinese?
Komu seminář doporučujeme?
Seminář je vhodný pro všechny pedagogické pracovníky veškerých základních a středních škol. Kromě učitelů přináší nové poznatky vychovatelům, asistentům pedagoga, výchovným poradcům, metodikům prevence, speciálním pedagogům a psychologům, ředitelům škol a školských zařízení.
Program