Cílem semináře je pomoci pedagogickým pracovníkům včasné odhalení specifický poruch učení. Účastníci se seznámí s možnostmi pedagogické diagnostiky, s tvorbou plánu podpůrných opatření a s individuálním plánem. Získají přehled o symptomatice jednotlivých poruch a o možnostech individuální práce s těmito žáky/studenty v podmínkách běžných škol. Tohoto cíle bude dosaženo za použití konkrétních žákovských prací a kazuistik žáků/ studentů, osobních příkladů z praxe lektorky. V neposlední řadě poznají možnosti využití didaktických pomůcek a odborné prameny k metodice práce s těmito jedinci.
Co vám seminář přinese?
Komu seminář doporučujeme?
Seminář je vhodný pro všechny pedagogické pracovníky veškerých základních a středních škol. Kromě učitelů přináší nové poznatky vychovatelům, asistentům pedagoga, výchovným poradcům, metodikům prevence, speciálním pedagogům a psychologům, ředitelům škol a školských zařízení.
Program
Seminář je akreditovaný MŠMT č. jednací v akreditace v systému DVPP:28645/2017-1