Cílem semináře je prohloubit informovanost pedagogických pracovníků o poruchách chování a o poruchách, v jejichž symptomatice se problematické chování vyskytuje. Účastníci se seznámí s vhodnou strategií přístupu k žákům s problémovým chováním. Na konkrétních pedagogických přístupech budou prezentovány metodické a didaktické postupy při výskytu negativních forem chování. Seminář poskytne návody na řešení problémových situací ve třídě. Pedagogičtí pracovníci získají přehled o formách komunikace s žáky. Zároveň obdrží doporučení, jak pracovat se třídou jako celkem, kterou žák s problémovým chováním navštěvuje. Zvláštní pozornost bude zaměřena na podpůrná opatření, na součinnost pedagogického asistenta a učitele a na spolupráci s rodiči. V závěrečné fázi semináře si účastníci vyzkoušejí využití asertivních technik při zvládání problémového chování žáků.
Komu seminář doporučujeme?
Seminář je určen pro učitele základních a středních škol, pro učitele základních a středních uměleckých škol, pro výchovné poradce, speciální pedagogy, pro metodiky prevence, vychovatele školských zařízení, pro asistenty pedagoga a ředitele škol a školských zařízení. Co vám seminář přinese?
Cílová skupina:
Seminář je akreditovaný MŠMT č. jednací v akreditace v systému DVPP:1140/2021-5-5