Agentura Majestic :: Eliminace poruch chování u žáků základních a středních škol

Agentura Majestic

Eliminace poruch chování u žáků základních a středních škol

2800,- Kč / 8 hod.

Cílem semináře je přiblížit zdroje problémového chování žáků s důrazem na možnosti jeho předcházení a zvládání. Na konkrétních příkladech získají pedagogové nové poznatky o možnostech výchovného vedení těchto jedinců. Budou se umět orientovat v jejich projevech, seznámí se s možnostmi práce v podmínkách škol běžného typu. Prostřednictvím tohoto semináře pedagogové snáze rozliší žáka s ADHD syndromem či s jinými poruchami od žáka výchovně zanedbaného. Rovněž bude věnována pozornost motivaci v hodině a součinnosti učitele a asistenta pedagoga. Pedagogickým pracovníkům budou prezentovány obecné zásady pro práci s žáky s obtížemi v chování, přístupy k drobným projevům nevhodného chování, aplikace důslednosti, struktury, řádu, předvídatelnosti, pozitivního zpevnění žádoucího chování a vhodné vedení dialogu s žákem o kázeňském problému. V semináři budou zohledněny zvlášť potřeby klientů, kteří pracují s žáky základních škol, a pedagogických pracovníků středních škol. Klienti získají doporučení, jak efektivně komunikovat s žákem při řešení konfliktních situací a při agresivních projevech.

Co vám seminář přinese?
  • Seznámíte se s projevy problémového chování žáků
  • Získáte větší jistotu při výuce a obdržíte metodická doporučení
  • Poznáte psychologické zvláštnosti žáků s problémovým chováním
  • Proniknete do komunikace s těmito žáky a do možností eliminace jejich nevhodných projevů
  • Obdržíte návod na řešení výchovných situací jak s jednotlivci, tak se třídou jako celkem
  • Získáte větší sebedůvěru ve vyučovacím procesu
Komu seminář doporučujeme?

Seminář je vhodný pro všechny pedagogické pracovníky veškerých základních a středních škol

Cílová skupina:
  • speciální pedagogové
  • asistenti pedagoga
  • učitelé ZUŠ a SUŠ
  • výchovní poradci
  • vychovatelé školských zařízení
  • učitelé 1.stupně ZŠ
  • učitelé 2.stupně ZŠ
  • učitel praktického vyučování
  • učitelé gymnázií
  • učitelé SOŠ a SOU
  • učitelé speciálních škol
  • učitel - metodik prevence
Program
  • Vymezení pojmů problémového a poruchového chování
  • Symptomatika vybraných typů problémového chování
  • Psychologické zvláštnosti žáka s problémovým chováním
  • Obecné zásady pro práci s žáky s obtížemi v chování
  • Význam úvodní a průběžné motivace v hodině
  • Metodická doporučení
  • Postup učitele při řešení kázeňských problémů
  • Efektivní komunikace s žáky s problémovým chováním
  • Pochvala a trest