Seminář „Metodické přístupy k žákům se specifickými poruchami učení a chování “ zahrnuje nejen teoretická východiska, ale i metodické pokyny k práci s žáky se specifickými poruchami učení a chování v prostředí tzv. běžných škol. Seminář seznámí pedagogy s možnostmi pedagogické diagnostiky, se speciálními didaktickými pomůckami aj. Jeho nedílnou součástí jsou konkrétní příklady z pedagogické praxe doplněné kazuistikami a produkty těchto žáků. Účastníci budou seznámeni se zásadami práce a metodickými doporučeními pro edukaci těchto jedinců. Zvláštní pozornost je věnována jak edukačním problémům, tak i zvládání negativních forem chování některých těchto žáků. Dalším cílem semináře je pomoci nasměrovat pedagogické pracovníky k optimální podpoře těchto žáků a ke zkvalitnění spolupráce mezi nimi a jejich rodiči. Prezentované okruhy metodických doporučení zohledňujících potřeby klientů základních i středních škol.
Co vám seminář přinese?Seminář je určen pro všechny pedagogické pracovníky základních a středních škol.
Cílová skupina: